  • 1. Data: 2006-11-08 19:08:40
    Temat: brak przychodów a PIT 5
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Od 2 listopada mam działalnośc gospodarczą, ale wygląda na to, że do końca
    tego miesiąca nie będę mieć przychodów. Czy mimo tego muszę złożyć do 20
    grudnia deklarację PIT 5 za listopad, z zaznaczonym b r a k i e m
    przychodów?

  • 2. Data: 2006-11-08 19:13:03
    Temat: Re: brak przychodów a PIT 5
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 20:08:40 doktorynka <nic z <t...@b...adresu.pl>>
    napisał(a):

    > Od 2 listopada mam dzia?alno?c gospodarcz?, ale wygl?da na to, ?e do
    > ko?ca
    > tego miesi?ca nie b?d? mieae przychodów. Czy mimo tego musz? z?o?yae do 20
    > grudnia deklaracj? PIT 5 za listopad, z zaznaczonym b r a k i e m
    > przychodów?

    Mówiąc ogólnie póki nie wystąpi podatek do zapłacenia
    to PITa-5 nie skałdasz. Szczegóły znajdziesz w archiwum.

  • 3. Data: 2006-11-08 19:19:18
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    doktorynka napisał(a):
> [...]
    > tego miesiąca nie będę mieć przychodów. Czy mimo tego muszę złożyć do 20
    > grudnia deklarację PIT 5 za listopad, z zaznaczonym b r a k i e m

    jezeli podatek do zaplaty wynosi 0 to nie trzeba skladac PIT-5,
    ale oczywiscie mozna skladac jezeli ktos chce

    z tym ze jak juz sie raz zlozy to potem juz regularnie trzeba

    tak mi pani w okienku powiedziala

  • 4. Data: 2006-11-08 19:21:52
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 20:19:18 Garvey <g...@g...pl> napisał(a):

    > jezeli podatek do zaplaty wynosi 0 to nie trzeba skladac PIT-5,
    > ale oczywiscie mozna skladac jezeli ktos chce
    >
    > z tym ze jak juz sie raz zlozy to potem juz regularnie trzeba
    >
    > tak mi pani w okienku powiedziala

    Patrząc do archiwum są pewne różnice między różnymi USami,
    ale ogólnie tak właśnie jest.

  • 5. Data: 2006-11-08 19:25:30
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Dzieki! Pytalam, bo sadzac z tego jaki bajzel jest w zus, lepiej i tu sie
    dopytac..