  • 1. Data: 2003-09-13 14:08:58
    Temat: Wynagrodzenia a upadłość pracodawcy
    Od: krix <k...@p...gazeta.pl>

    Po ogłoszeniu upadłości pracodawcy część zaległych wynagrodzeń wypłaca
    Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. Jednak tylko do
    wysokości średniej krajowej na jeden m-c na jednego pracownika. Czy z
    masy upadłości może zostać zaspokojona nadwyżka?
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-09-15 07:04:03
    Temat: Re: Wynagrodzenia a upadłość pracodawcy
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    krix wrote:

> [...]
    > wysokości średniej krajowej na jeden m-c na jednego pracownika. Czy z
    > masy upadłości może zostać zaspokojona nadwyżka?

    Rozumiem, że chodzi o nadwyżkę ponad kwotę wypłaconą z FGŚP. Oczywiście
    może. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w "kolejce" do masy istnieje
    ścisła kolejność i płace mogą się nie załapać

  • 3. Data: 2003-09-15 08:51:15
    Od: krix <k...@p...gazeta.pl>

    On 2003-09-15 09:04, Jureq wrote:

    > Rozumiem, że chodzi o nadwyżkę ponad kwotę wypłaconą z FGŚP. Oczywiście
    > może. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w "kolejce" do masy istnieje
    > ścisła kolejność i płace mogą się nie załapać

    A co oprócz podatków jest w "kolejce" do masy przed płacami?
    Wierzytelności zabezpieczone hipotekami itp.?
    Pozdr,
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-09-15 11:10:15
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    krix wrote:

    > A co oprócz podatków jest w "kolejce" do masy przed płacami?
    > Wierzytelności zabezpieczone hipotekami itp.?

    Dokładnie to co napisałeś (plus jeśli mnie pamięć nie myli - ZUS)