  • 1. Data: 2003-09-13 16:52:16
    Temat: Placenie podatku od najmu
    Od: "Kotek" <w...@p...onet.pl>

    Jak myslicie ile ludzi placi podatek od najmu lokalu (mieszkania)

    Przeciez USkarbowy nie wie, ze ma sie mieszkanie, a tym bardziej je wynajmuje:-)

    Ja mysle, ze max 10% placi ten rodzaj podatku:-)

  • 2. Data: 2003-09-13 17:07:00
    Temat: Re: Placenie podatku od najmu
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kotek" <w...@p...onet.pl> napisa
    > Jak myslicie ile ludzi placi podatek od najmu lokalu (mieszkania)
    >
    > Przeciez USkarbowy nie wie, ze ma sie mieszkanie, a tym bardziej je
    wynajmuje:-)

    > Ja mysle, ze max 10% placi ten rodzaj podatku:-)

    LITOŚCI.......

  • 3. Data: 2003-09-16 10:53:39
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 13 września 2003 o godzinie (18:52:16) napisano:
    K> Jak myslicie ile ludzi placi podatek od najmu lokalu (mieszkania)
    K> Przeciez USkarbowy nie wie, ze ma sie mieszkanie, a tym bardziej je wynajmuje:-)

    Nie wie, ale moze sie dowiedziec. Chyba, ze nie wierzysz w
    bezinteresowna zawisc sasiedzka... :)

    K> Ja mysle, ze max 10% placi ten rodzaj podatku:-)

    To jeszcze dla uzupelnienia obazu sprawy: na ile szacujesz odsetek
    osob z tych 90%, ktore maja teraz klopoty z powodu nieujawniania
    dochodow?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl