eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWynajem lokalu kupionego na kredyt - jak opodatkowane - czy można jako działalność › Wynajem lokalu kupionego na kredyt - jak opodatkowane - czy można jako działalność
    From: "Ladowny" <root@localhost>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wynajem lokalu kupionego na kredyt - jak opodatkowane - czy można jako
    działalność
    Date: Sat, 27 Oct 2007 17:08:45 +0200

    Witam

    Noszę się z zamiarem zakupu lokalu użytkowego lub mieszkalnego,
    który chcę wynajmować. Przeczytałem sobie tutaj
    http://dom.gazeta.pl/prawo/1,65546,2467479.html?as=2
    &ias=2&startsz=x
    że można opodatkować przychody z wynajmu na zasadach ogólnych
    albo ryczałtem. Czy istnieje trzecia mozliwość ?
    Mam na mysli to że prowadzę działalność gospodarczą i płacę podatek
    liniowy 19%. Czy w takim przypadku istnieje mozliwość wliczenia
    odsetek od kredytu do kosztów uzyskania przychodu i wystawiania
    najemcy normalnej faktury VAT ?
    Czy w takim wypadku mogę odliczać sobie koszty odsetek również
    w miesiącach w których z róznych przyczyn nie będzie przychodów
    z wynajmu ( np. czas szukania najemcy, zmiana najemcy itp ) ?
    Czy jeżeli najemcą będzie osoba fizyczna, to VAT wyniesie 0% ?

    Grzegorz
    Wszedzie dobrze, ale w 127.0.0.1 najlepiej