  • 11. Data: 2002-08-17 00:02:58
    Temat: Re: Wynajem lokalu od osoby fizycznej
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Aug 2002, Ami wrote:
    [...elandowi, zdaje się...]
    >+ Czyli wg Ciebie powinnam dostawac 3 faktury?

    Sprawa "czy może być kilka rachunków lub faktur na jednym
    papierze" AFAIR była już kiedyś na grupie wałkowana, z takich
    "konkretniejszych" odpowiedzi:

    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&inlang=pl&th=c3bcc42d019e161b&rnum=18

    Konkretów "w drugą stronę" (kilku sprzedawców) nie mam :( !

    >+ A ile refaktur za tpsa i stoen? Jakt to ugryzc?

    IMHO 1:1 (czyli do każdego "oryginału" jedna refaktura na
    dokładnie tyle samo).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-08-17 07:34:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > W GP było 12 lipca br., linku nie mam...

    http://www.gazetaprawna.pl/numery/13402-739/kiedy.ht
    ml?nsl=739