  • 1. Data: 2009-06-03 08:18:51
    Temat: Wypłata zaliczki a zaliczka PIT
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Wypłacam zaliczkę za wykonanie UoD z przeniesieniem praw.
    Czy przy zaliczce też jest 50% KUP, czy 20%?
    Może potrącić teraz 20% KUP a potem wyrównać w płatności końcowej?
    Proszę o podpowiedź, zgubiłem się w tym :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-06-03 20:54:24
    Temat: Re: Wypłata zaliczki a zaliczka PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Jun 2009, Tomek wrote:

    > Wypłacam zaliczkę za wykonanie UoD z przeniesieniem praw.
    > Czy przy zaliczce też jest 50% KUP, czy 20%?

    IMHO "oczywiście" 50% KUP.
    "z tytułu korzystania przez twórców z praw autorskich i artystów
    wykonawców z praw pokrewnych ... w wysokoœci 50% uzyskanego przychodu"

    Z jakiego tytułu jest ta zaliczka? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-06-03 21:14:38
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 03-06-2009 o 22:54:24 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > IMHO "oczywiście" 50% KUP.
    > "z tytułu korzystania przez twórców z praw autorskich i artystów
    > wykonawców z praw pokrewnych ... w wysokoœci 50% uzyskanego przychodu"
    >
    > Z jakiego tytułu jest ta zaliczka? ;)

    Dzięki, nie byłem pewien czy do zaliczki liczy się to za co ona jest,
    czy oddzielnie się ją traktuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek