  • 1. Data: 2007-06-21 21:24:54
    Temat: Wyrejestrowanie dzialalnosci- ile trwa?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Hej pytanko jak w temacie, czy od razu dostane zaswiadczenie? Walcze z PUP o
    dotacje i sytuacja jest na maxa zakrecona i chyba bede musial na szybko
    wyrejestrowac dzialalnosc (ktora zaczynam od 1 lipca) baaardzo szybko i
    najlepiej od reki dostac zaswiadczenie...:(
    miasto to Wroclaw.
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-06-22 12:48:41
    Temat: Re: Wyrejestrowanie dzialalnosci- ile trwa?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 21 czerwca 2007 23:24
    (autor Anax WRC
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f5epvh$lhg$1@news.interia.pl>):

> [...]
    > wyrejestrowac dzialalnosc (ktora zaczynam od 1 lipca) baaardzo szybko i
    > najlepiej od reki dostac zaswiadczenie...:(

    No pewnie tyle samo co rejestracja... Mi zajęła około tygodnia, bo lipiec
    był i Urzędniczka Odpowiedzialna była na urlopie. Tak bym i od ręki
    załatwił.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/