  • 1. Data: 2007-06-21 20:12:13
    Temat: Odtworzenie zaświadczeń o NIP i Regon
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Witam!
    Zagineły mi dokumenty o nadaniu REGON i NIP.
    Potrzebuję je teraz odtworzyć. Gdzię mogę znaleźć wzory dokumentów,
    ewentualnie puste drugi do wydrukowania
    wniosków na te zaświadczenia.

    --
    Artur
    mailto:m...@j...k-ow.net

  • 2. Data: 2007-06-22 12:46:58
    Temat: Re: Odtworzenie zaświadczeń o NIP i Regon
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 21 czerwca 2007 22:12
    (autor Artur
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f5elch$7q6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

> [...]
    > Zagineły mi dokumenty o nadaniu REGON i NIP.
    > Potrzebuję je teraz odtworzyć. Gdzię mogę znaleźć wzory dokumentów,

    Nie wiem jak regon, ale o nipa pisałem po prostu na papiurku, że uprzejmie
    donoszę że proszę....
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/