  • 11. Data: 2010-02-11 23:36:42
    Temat: Re: Wyrok w sprawie faktur - ciekawostka
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.02.2010 22:11), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Znaczy mówisz, że przestępstwo zajdzie dopiero w momencie przedstawienia
    > "dokumentacji księgowej" przy kontroli?

    Oj rany ... :)

    Mam na myśli tylko to, że przestępstwo zajdzie dopiero w momencie kiedy
    po wydrukowaniu włożymy taki wydruk "w księgi". Jeżeli wydrukujemy w
    celu pokazania komuś "o patrz co mi tu wysłali", to chyba nie ma
    wątpliwości że przestępstwem to nie jest.

    Dlatego właśnie się czepiłem że wydruk sam w sobie nielegalny raczej nie
    jest, tylko to co z tym wydrukiem dalej robimy.

    p. m.

  • 12. Data: 2010-02-12 01:00:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, mvoicem wrote:

    > Dlatego właśnie się czepiłem że wydruk sam w sobie nielegalny raczej nie
    > jest, tylko to co z tym wydrukiem dalej robimy.

    A to racja.
    Dzięki wyjaśnieniu, nikt nie wpadnie na pomysł żeby *wykorzystać*
    taki wydruk, rozumując: "skoro legalny, to wykorzystam" :D

    pzdr, Gotfryd