  • 1. Data: 2006-06-04 09:04:13
    Temat: Wyrok w zawieszeniu
    Od: "Ghosia" <d...@v...pl>

    Witam!
    Mam wyrok w zawieszeniu za spowodowanie kolizji drogowej (10 miesiecy w
    zawieszeniu na 3 lata) i teraz moje pytanko brzmi co moze go odwiesic? Czy
    kazde inne przesteptwo czy tylko tego samego typu? (Pytanie nasunelo sie mi
    po przeczytaniu artykulu o wyroku jednego z naszych wicepremierow)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-04 09:07:23
    Temat: Re: Wyrok w zawieszeniu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ghosia,

    Sunday, June 4, 2006, 11:04:13 AM, you wrote:

> [...]
    > kazde inne przesteptwo czy tylko tego samego typu? (Pytanie nasunelo sie mi
    > po przeczytaniu artykulu o wyroku jednego z naszych wicepremierow)

    Myślę, że za niepłacenie podatków nie odwieszą wyroku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl