  • 1. Data: 2003-01-15 15:05:30
    Temat: Wzor oswiadczenia o formie opodatkowania
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Czy jesli prowadze KPiR jako vatowiec i ze specyfiki dzialalnosci wynika, ze
    nie moge inaczej, to czy nadal musze skladac do 20.01 oswiadczenie o formie
    opodatkowania?
    Czy ktos moze mi podeslac mejlem wzor takiego oswiadczenia?

    LM

  • 2. Data: 2003-01-15 15:47:30
    Temat: Re: Wzor oswiadczenia o formie opodatkowania
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Jeżeli forma opodatkowania nie uległa zmianie w stosunku do roku ubiegłego,
    to nie trzeba.
    Nie ma oficjalnego wzoru druku zgłoszenia.

    Z.K.