  • 1. Data: 2003-01-15 15:11:39
    Temat: poszukuję programu do wypełniania DRUKÓW POCZTOWYCH NA PACZKI
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    mogą być np arkusze w Excel

  • 2. Data: 2003-01-15 16:42:03
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    A jakie wymagania winien ów "program" w excelu spełniać ?
    AR

  • 3. Data: 2003-01-15 17:07:30
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mogą być np arkusze w Excel

    A masz drukarkę igłowa, która ten wielowarstwowy samokopiujący blankiet wciągnie i
    nie pogniecie????
    Nie umiesz sobie w Excelu sam tego napisać ?????????????????
    Przecież na tym blankiecie nic nie ma oprócz adresu nadawcy i odbiorcy:-(((

  • 4. Data: 2003-01-15 21:00:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Pewnie drukować druki na paczki, ale nie jestem pewien i włączyłem się
    tylko, bo mam "świński" humor. Przepraszam.