  • 1. Data: 2004-08-16 10:05:45
    Temat: ZASILEK MACIERZYNCKI
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Moja zona jest w ciazy. Za chwile spodziewamy sie dziecka. Wg nas lekarz sie
    pomylil w planowanym terminie porodu. Wystawil zwolnienie tylko do
    planowanego terminu porodu mowiac, ze nie mozna byc na zwolnieniu po
    przekroczeniu tego terminu. Podobno jezeli sie nie urodzi dziecka do
    planowanego terminu pozniej jest konieczne przejscie na zasilek
    macierzyncki. Tylko z czego to kurcze wynika. Zona chce jak najdluzej
    siedziec z juniorem w domu i nie chce tracic urlopu maciezynskiego na ciaze.
    Reasumujac: Czy jest jakies przeciwskazanie, aby lekarz wystawil zwolnienie
    po planowanym porodzie? Ja nic nie znalazlem.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-08-16 16:25:18
    Temat: Re: ZASILEK MACIERZYNCKI
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl>
    w wiadomości <news:cfq0o6$4ld$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

> [...]
    > pomylil w planowanym terminie porodu. Wystawil zwolnienie tylko do
    > planowanego terminu porodu mowiac, ze nie mozna byc na zwolnieniu po

    A co to ma wspólnego z podatkami (tak na wprost), to raz, a dwa jaki problem
    po skończeniu tego zwolnienia pójść na kolejne i tak do szczęśliwego
    rozwiązania?

    --
    Complete detailed list of the V5R1.0 PTFs in error (PE) +++ SF98068
    Complete detailed list of the V5R1.0 HIPER problem ++++++++ SF98069

  • 3. Data: 2004-08-16 18:18:36
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > A co to ma wspólnego z podatkami (tak na wprost), to raz, a dwa jaki
    problem
    > po skończeniu tego zwolnienia pójść na kolejne i tak do szczęśliwego
    > rozwiązania?
    Fakt nic wspólnego z podatkami.
    Może pójść na drugie zwolnienie. Tylko jakoś dziwnie lekarze nie chcą dawać
    tych zwolnień po terminie porodu.
    Ale w końcu dadzą. Bratowa urodziła miesiąc temu 8 dni po terminie. Też
    najpeirw nie chcieli dać zwolonienia tych 8 dni ale w końcu dostała.

    PawełJ

  • 4. Data: 2004-08-17 06:53:53
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > Ale w końcu dadzą. Bratowa urodziła miesiąc temu 8 dni po terminie. Też
    > najpeirw nie chcieli dać zwolonienia tych 8 dni ale w końcu dostała.

    Dzieki juz wyjasnilem.
    Adam