  • 1. Data: 2004-08-16 11:55:50
    Temat: Renta a calkowita niezdolnosc do pracy
    Od: "Ibiza" <i...@n...o2.pl>

    Witam serdecznie
    Mam rente ( z calkowita niezdolnoscia do pracy), a znajomy chcialby, zebym
    mu pomagal w sklepie komputerowym (jakies serwis, skladanie komputerow,
    sprzedaz).
    Kiedys cos uslyszalem, ze mozna cos "dorobic", ale mozna przekroczyc
    jakiegos pulapu wynagrodzenia, czy nie iwem jak to nazwac.
    Czy moge u niego pracowac na zasadzie jakiejs umowy, okresu probnego, czy
    jeszce innego ?
    Mam bardzo fajna propozycje - jestem chetny pracowac nawet na czarno, ale
    nie wiem czy on sie zgodzi, bo wiem,z e sa kary z tego tytulu, ew. jakie
    usprawiedliwienie wymyslec w razie jakiejs kontoli ?
    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-16 13:21:57
    Temat: Re: Renta a calkowita niezdolnosc do pracy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ibiza <i...@n...o2.pl> wrote:
    > Mam bardzo fajna propozycje - jestem chetny pracowac nawet na czarno,
    > ale nie wiem czy on sie zgodzi, bo wiem,z e sa kary z tego tytulu,
    > ew. jakie usprawiedliwienie wymyslec w razie jakiejs kontoli ?

    calkowita niezdolnosc do pracy... No popatrz. Cuda sie zdarzaja...

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-16 18:42:07
    Od: "lolek" <...@m...il>

    Użytkownik "Ibiza" <i...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Mam rente ( z calkowita niezdolnoscia do pracy), a znajomy chcialby, zebym
    > mu pomagal w sklepie komputerowym (jakies serwis, skladanie komputerow,

    Ile taki "kwit" kosztuje ?
    Bo widzę, ze masz prawie wszystko "dobrze pod kopułą", jesteś zdolny do
    zarabiania używając mózgu i narządów ruchowych.

  • 4. Data: 2004-08-16 20:37:07
    Temat: Odp: Renta a calkowita niezdolnosc do pracy
    Od: "interpio" <i...@d...pl>

    Witam