  • 1. Data: 2002-01-15 15:49:07
    Temat: ZUS IRB
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    Witam,
    Próbuje zrobić rozliczenie ZUS IRB, zaimportowałem dane płatnika z .rep, a
    przy imporcie deklaracji z .kdu w raporcie mam takie coś:
    "Liczba dokumentów pominiętych (płatnik niezgodny z rejestrem) :34"
    i oczywiscie nie mogę nic zrobić, gdyż: " brak deklaracji za okres" itd.
    Co z tym zrobić.

    pozdrawiam
    krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-15 17:08:26
    Temat: Re: ZUS IRB
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Musisz wczesniej w Platniku zaktualizowac dane identyfikacyjne platnika dla
    2000 r i 2001
    pozdrawiam
    Roman Miler

  • 3. Data: 2002-01-15 18:21:47
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Roman" napisał w wiadomości > Musisz wczesniej w Platniku
    zaktualizowac dane identyfikacyjne platnika dla
    > 2000 r i 2001
    > pozdrawiam
    > Roman Miler

    Lub tez sprawdzic czy wszystkie okresy rozliczeniowe sa w jednym folderze

  • 4. Data: 2002-01-17 23:52:34
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    > Lub tez sprawdzic czy wszystkie okresy rozliczeniowe sa w jednym folderze

    Tez, ale te foldery mozna wskazac przy imporcie

  • 5. Data: 2002-01-18 17:35:17
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    | Musisz wczesniej w Platniku zaktualizowac dane identyfikacyjne platnika
    dla
    | 2000 r i 2001

    Dzieki, pomogło

    pozdrawiam