  • 1. Data: 2005-02-26 18:53:45
    Temat: ZUS - Kasa chorych
    Od: ANIOŁ <a...@n...pl>

    Czy bedac przedsiebiorca DG, samodzielnie oplacajac
    za siebie skladke ZUS w tym Kase chorych, jest
    mozliwe skorzystanie z swiadczen publicznej
    "bezplatnej" sluzby zdrowie gdy nie zaplace
    w terminie skladki. Mam na mysli krotka zwloke
    kilka - kilkanascie dni. I jeszcz pytanie, jaki
    dokumentem obecnie jest zaswiadczeniem dla w/w
    placowek o waznosci ubezp. zdrowotnego.
    Caly czas mam na mysli samodzielna DG.

    --
    PA