    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS - NOWY PROGRAM PLCZNIKA
    Date: Fri, 7 Feb 2003 13:55:36 +0100

    Stek niewyrafinowanych, ciezkich, chamskich przeklenstw krwistych jak jak
    miecho w kierunku ZUS

    chwila przerwy na wyrownanie poziomu testosteronu

    i pytanie.

    Czy ktos wie czemu nie moge zainstalowac platnika i paltnika teletransmisji
    ze sciagnietych plikow? Pojawia mi sie komunikat "..... nie jest aplikacja
    win32" wydaje mi sie ze nie mam calego pliku, ale sciagam przy pomocy
    programu ktory mi nie pozwala na zerwanie polaczenia i wydaje mi sie mam
    wszystko. Jesli ktos ma sciagniete pliki i ruszylu to niech napisze czy:
    platnik ma bajtow 9 898 700 uzywanych 9 912 320
    teletransmisja 4 573 320 uzywanych 4 587 520

    Adam