  • Data: 2005-06-16 22:41:10
    Temat: ZUS. Proste pytanie - prosze o odpowiedz
    Od: "Monika" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Bardzo prosze o fachowa, krotka odpowiedz, TAK albo NIE.

    Zamierzam otworzyc dzialalnosc gospodarcza - jednoosobowa
    firma. W momencie otwarcia tej dzialalnosci podpisuje UMOWE
    O DZIELO z pewna firma(nauka jezykow obcych).
    I chodzi mi teraz o ZUS.
    Pani w ZUSie powiedziala mi, ze nie musze odprowadzac
    w takim przypadku tych wszystkich skladek socjalnych.
    Wystarczy tylko odprowadzac skladke zdrowotna (chyba ze 150 zl).

    Powiem szczerze, ze zdziwilo mnie to i uradowalo.
    Ale czy aby na pewno? A moze pani w ZUS oklamala mnie? :)

    Prosze o odpowiedz, czy jak prowadze jednosobowa firme
    i mam zatrudnienie (czy jak to nazwac?) na umowe o dzielo,
    to moge nie placic skladek emerytalnych? PLEASE HELP ME! :)

    MoNiKa