  • 1. Data: 2005-08-17 10:29:46
    Temat: ZUS a rodzina
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    mam pytanie mam firme sklep
    dzis mam kontrole z ZUS i zarzucono mi ze maz nie moze pomagac (pracowac) w
    sklepie (maz jest na rencie)
    ze powinnam za niego odprowadzac skladke

    czy maz nie moze pomagac w mojej firmie ?

    czy musze za niego placic skladke jakas dodatkowa

  • 2. Data: 2005-08-17 10:37:07
    Temat: Re: ZUS a rodzina
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    .....Tester..... wrote:

    > czy maz nie moze pomagac w mojej firmie ?

    Może

    > czy musze za niego placic skladke jakas dodatkowa

    Tak, jako dla osoby wspólpracującej. W takiej samej wysokości jak dla
    osoby prawadzącej DG.

  • 3. Data: 2005-08-17 11:33:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    .....Tester..... wrote:
    > mam pytanie mam firme sklep
    > dzis mam kontrole z ZUS i zarzucono mi ze maz nie moze pomagac
    > (pracowac) w sklepie (maz jest na rencie)

    Trzeba bylo powiedziec, ze zdarza sie to wyjatkowo (raz na dwa lata np. :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-08-17 13:10:53
    Od: "Tadeusz B" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba bylo powiedziec, ze zdarza sie to wyjatkowo (raz na dwa lata np. :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Raczej, że tylko w czasie kontroli, gdyż chciałaś być do dyspozycji
    kontrolera.

    TB

  • 5. Data: 2005-08-17 14:36:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tadeusz B" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej, że tylko w czasie kontroli, gdyż chciałaś być do dyspozycji
    > kontrolera.

    O to to. Musze sobie zapamietac na wypadek. :-)

    marekz

  • 6. Data: 2005-08-17 21:10:53
    Od: "bellboy" <b...@o...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Może

    > Tak, jako dla osoby wspólpracującej. W takiej samej wysokości jak dla
    > osoby prawadzącej DG.

    Chyba jednak tylko zdrowotne - mąż jest na rencie.

    --
    bellboy

    "Always look on the bright side of life"
    [Monty Python]

  • 7. Data: 2005-08-18 06:29:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    bellboy wrote:

    > Chyba jednak tylko zdrowotne - mąż jest na rencie.

    Tak było. Ale sprawdź czy w ostatnich nowelizacjach nie ma jakichś
    zmian. Ja jeszcze nie zdążyłem przeczytać.