  • 11. Data: 2003-04-25 06:48:01
    Temat: Re: ZUS bez deklaracji - a co na przelewie?
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-04-25 00:12, Użytkownik hADeSik napisał:
    > Jeżeli płatnik jest zwolniony z obowiązku comiesięcznego składania
    > deklaracji, a wpłata jest terminowa i dotyczy składki za jeden miesiąc,
    > należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc ostatniej deklaracji
    > przekazanej do ZUS, a w polu "Nr dekl." 00

    No i tu chyba jest inaczej

    ... należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc, którego wpłata
    dotyczy, a w polu...

    Dz. U. 56

    andy_nek

  • 12. Data: 2003-04-25 07:51:07
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Fri, 25 Apr 2003 00:12:28 +0200, hADeSik <h...@h...sru>
    wrote:

> [...]
    >należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc ostatniej deklaracji
    >przekazanej do ZUS, a w polu "Nr dekl." 00

    Dzięki bardzo!
    Wszystko jasne - za kwiecień ma być Deklaracja 200304, Numer
    deklaracji 00
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=graf
    ika&akt=nr17020203&plik=1_4
    Rozporządzenie MF z 31.03.2003 zmieniające .... - Dz. U. Nr 56, poz.
    503

  • 13. Data: 2003-04-25 09:30:47
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Andrzej Kłos -----###

    > No i tu chyba jest inaczej
    >
    > ... należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc, którego wpłata
    > dotyczy, a w polu...

    tak oczywiście - przepraszam - mój błąd...
    powinno być:
    Jeżeli osoba prowadząca pozarolniczą działalność jest zwolniona z
    obowiązku składania deklaracji rozliczeniowej lub imiennych raportów
    miesięcznych za dany miesiąc, a wpłata jest terminowa i dotyczy składki
    za ten miesiąc, należy wpisać w polu "Deklaracja" rok i miesiąc, którego
    wpłata dotyczy, a w polu "Nr dekl." 00.

    > Dz. U. 56

    pozycja 503 ;-)

    hADeSik