  • 1. Data: 2002-03-20 13:34:24
    Temat: ZUS i Student
    Od: "Tomasz Krzysztofik" <t...@z...polsl.gliwice.pl>

    Nie wiem czy na dobra grupe pisze ale ZUSowi blisko do podatkow.

    Jestem studentem studiow dziennnych (panstwowych) - ale to ze z tego tytulu
    mi nie przysluguja zadne zwolnienia z ZUSu to wiem.
    Ale dzisiaj pani w ZUSie mi powiedziala cos o "Pakiet dla
    przedsiebiorczosci" ( ze mam czekac na to to moze bede mial znizki)
    czy ktos mi moze powiedziec gdzie znajde informacje na ten temat ( nie byli
    mi w stanie podac strony internetowej).
    A ja nie umiem znalezc chociaz przegladnalem strony rzadowe. Znalalzlem
    tylko cos o programie
    "Pierwsza praca" ale to chyba nie to.

    Pozdrawiam Mumin^^

    Tomasz Krzysztofik