    From: tester <t...@t...tester>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS i bezsilność
    Date: Sat, 10 Dec 2005 15:38:23 +0100

    Witam!

    Mam taki problem:
    -----------------
    ZUS nie przekazał mi składek za pół roku 2003 i I kwartał 2004 do II Filaru OFE.
    Pisałem pisma reklamacyjne w kwietniu 2004 do mojego oddziału ZUS. Upominałem
    sie telefonicznie o odzpowiedź i łaskawie dostałem ją po 3 miesiącach - na
    koniec czerwca 2004 (powinna być po mieciącu!!!). W odpowiedzi było że przekażą
    pieniadze gdy dokumenty zostaną poprawnie przetworzone przez centralny system
    (czyli nie wiadomo kiedy). Do dziś (grzudzień 2005) czyli po 1,5 roku nie mam
    pieniedzy przelanych do OFE za podany powyżej okres.
    Może ktos sie orientuje gdzie można uderzyć/odwołać się żeby zmusić ZUS do
    przelania zaległości do OFE. Dodam że wszystko jest zapłacone, nie ma zaległości
    i dokumenty są poprawne w moim oddziale ZUS(tak sami twierdzą), a pieniezy nie
    mam na koncie OFE.
    Dobrzy ludzie POMOCY!!!