  • Data: 2008-06-09 13:27:12
    Temat: ZUS - nizsza skladka. POMOCY
    Od: "robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chyba mam problem :) a wiec do rzeczy
    DG zalozona w 10.2005 pracowalem i dodatkowo mialem DG (kod 05 10). Placilem
    wiec samo zdrowotne. W 05.2006 zakonczylem prace wiec do ZUS zglosilem
    ubezpieczenie z nizsza skladka (kod 05 70).
    No i tereaz pytanko :) do kiedy moge placic zus z nizszymi skladkami????
    Kiedy powinienem zglosic zmiane na (05 10)
    Bo cos mi sie wydaje ze sie spoznilem i powinienem placic do 10.2007 :-( ,
    no chyba ze do 05.2008 i wykorzystac 24 miesiace jakie mi przysluguje??
    Liczy sie moment zalozenia dzialalnosci, czy okres przez ktory mi
    przysluguje czyli 24 miesiace.
    No i jesli moment zalozenia DG to jak to odkrecic?? zlozyc korekty i roznice
    wplacic czy jak??
    dzieki wszystkim pzdr robert