  • 11. Data: 2005-07-03 18:53:45
    Temat: Re: ZUS próbuje okraść moich rodziców - need help
    Od: "-ZED-" <w...@w...to.polbox.com>

    Hej!

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0506281101500.1692@athlon...

    > Jak rozumiem wszyscy rozumiemy twój wywód.
    > I pewnie nie ja jeden wyrażę opinię iż takie postawienie sprawy jest
    > demoralizujące - prowadzi do prostego wniosku że jakby ojciec grupowicza
    > poleżał do góry brzuchem do by LEPIEJ na tym wyszedł.

    Do tego niestety zawsze prowadzi opiekuńczość państwa.
    Cała sprawa jest nielogiczna pozornie. Jednak tu prawo było dość jasne,
    a jego nieznajomość szkodzi.

    Są bardziej chore - moja mama popłynęła 9k na tym, iż zaufała orzeczeniom
    NSA i sądów niższej instancji. Do łba nam nie przyszło, iż po zapoznaniu się
    z TAKIM orzecznictwem możemy być narażeni na rewizję nadzwyczajną MF do SN.
    I poszło - zamiast ryczałtem - do podstawy.

    > Owszem.
    > Powinien był zarobić kilkaset złotych mniej i już by był "należny".
    > Nie widzisz pewnej paranoi ?

    Myślę przy okazji, że bez problemu załatwiłby to ze swoim pracodawcą. ;-)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Kiedy montowałem własnoręcznie wykonana bramę moja młodsza córka

  • 12. Data: 2005-07-04 06:33:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Jul 2005, -ZED- wrote:

    >+ Hej!
    [...]
> [...]
    >+ Do tego niestety zawsze prowadzi opiekuńczość państwa.
    >+ Cała sprawa jest nielogiczna pozornie. Jednak tu prawo było dość jasne,

    Nie mam zamiaru podważać; protestowałem tylko przeciw stanowisku
    jakoby takie postawienie sprawy było "sprawiedliwe" w rozumieniu
    "sprawiedliwości właściwej" czyli takiej "na zdrowy rozum" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)