  • 11. Data: 2004-03-14 17:07:43
    Temat: Re: ZUS - przelewy elektroniczne
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    > Zawsze myślałem, że to jest jeden system... i chyba nazywa się KSI

    KSI (Kompleksowy System Informatyczny) to system wspomagający rozliczenia
    kont, oraz ewidencje ubezpieczonych, ale jest jeszcze ARS oraz wiele
    systemów wspomagających (poszczególne aplikacje np. ZO, ZD, BW, FW, PIi
    inne), systemy rentowe, zasiłkowe.....;

    > non desperado

    ---

  • 12. Data: 2004-03-14 19:31:24
    Od: "dzibi" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > kont, oraz ewidencje ubezpieczonych, ale jest jeszcze ARS oraz wiele
    > systemów wspomagających (poszczególne aplikacje np. ZO, ZD, BW, FW, PIi

    To w takim układzie co to jest SEKIF?

  • 13. Data: 2004-03-14 19:59:34
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    > To w takim układzie co to jest SEKIF?

    Nie mam pojęcia, nie spotkałem się z tą nazwą.

    ---

  • 14. Data: 2004-03-14 20:26:25
    Od: "dzibi" <b...@p...onet.pl>

    No widzisz Łukaszku - SEKIF to SYSTEM EWIDENCJI KONT I FUNDUSZY czyli coś
    czego TY nie widzisz. KSI to zbiór aplikacji (ZO; BW; PI; ZD; FW i wiele
    innych o których nie wspomniałeś). ARS i aplikacje związane z obsługą
    świadczeniową to inna broszka.
    Wracając do :
    "Sęk w tym, że akurat pracuje w ZUSie i wiem, że wymaga tego cały system. A
    to, że jakiś wydział nie wymaga tej DRA to wynika z niewiedzy jego
    pracowników." - dziwię się że robisz pod siebie kupkę...
    Pozdrawiam
    Dzibi