  • 1. Data: 2004-03-12 13:01:06
    Temat: Odliczenia szkoły wyższej
    Od: "Mireczek8" <m...@s...one.pl>

    Wiem że mozna odliczyć szkołę wyższą od podatku za rok 2003 ale nie mogę
    znaleść informacji o tym co wlicza się w łączną kwotę do odliczenia. Czy może
    to być samo czesne? Czy opłaty za egzaminy, wpisowe, warunki itd.
    Potrzebuje jakiejs podstawy prawnej.

    Pozdrawiam,
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-12 17:09:14
    Temat: Re: Odliczenia szkoły wyższej
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Egzaminy poprawkowe nie. Wpisowe tak. (bynajmniej mnie wpisowe urzad uznał,
    ale różnie do tego podchodzą).