  • 1. Data: 2004-03-12 13:02:53
    Temat: ZUS - przelewy elektroniczne
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    Witam,

    Moze sprawa byla juz poruszana, ale mam pytanie:
    robie przelezy do ZUS co miesiac - ubezpieczenie zdrowotne , skladalem 1
    formularz DRA na poczatku - co miesiac nie musze go skladac - tylko raz. I
    teraz przy odliczeniu na koniec roku jakie potrwierdzenia beda honorowane?
    Czy wyciag z konta lub/i potwierdzenie przelewu (elektronicze) wystarczy?
    Czy moze nalezy udac sie do ZUS i odebrac jakies potwierdzenie?

    Dziekuje z gory za podpowiedz.

  • 2. Data: 2004-03-12 17:34:15
    Temat: Re: ZUS - przelewy elektroniczne
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy wyciag z konta lub/i potwierdzenie przelewu (elektronicze) wystarczy?

    Wyciąg z konta wystarczy. (Przynajmniej tak jest w ZUSie w Gdańsku)

    Tomek

  • 3. Data: 2004-03-12 22:50:08
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    >...skladalem 1
    > formularz DRA na poczatku - co miesiac nie musze go skladac - tylko raz.

    Błąd! Za 01.2004 musisz złożyć DRA, a jak tego nie zrobiłęś to na dzisiaj
    musisz zrobić już za 01 i 02.2004.
    LK

    ---

  • 4. Data: 2004-03-13 09:43:42
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Błąd! Za 01.2004 musisz złożyć DRA, a jak tego nie zrobiłęś to na dzisiaj
    > musisz zrobić już za 01 i 02.2004.

    Niekoniecznie błąd.
    Przespałeś dłuuugą dyskusję na ten temat.
    Niektóre oddziały ZUS wymagały tej deklaracji inne nie.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-03-13 10:44:06
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

    > Niekoniecznie błąd.
    > Przespałeś dłuuugą dyskusję na ten temat.
    > Niektóre oddziały ZUS wymagały tej deklaracji inne nie.

    Sęk w tym, że akurat pracuje w ZUSie i wiem, że wymaga tego cały system. A
    to, że jakiś wydział nie wymaga tej DRA to wynika z niewiedzy jego
    pracowników. Pozdrawiam

    > Tomek

    ---

  • 6. Data: 2004-03-13 12:06:46
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Sat, 13 Mar 2004 11:44:06 +0100, Łukasz K wrote:

    >Sęk w tym, że akurat pracuje w ZUSie i wiem, że wymaga tego cały system. A
    >to, że jakiś wydział nie wymaga tej DRA to wynika z niewiedzy jego
    >pracowników. Pozdrawiam

    Oj, ten cały 'system' to wymaga raczej gruntownego remontu... :)
    A pracownikom bym się nie dziwił - kto normalny może się zorientować w
    bałaganie, w którym co parę miesięcy ktoś miesza?
    Musisz mieć wysokie stanowisko w ZUS, skoro tak dobrze jesteś
    zorientowany !?

  • 7. Data: 2004-03-13 21:15:25
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

> [...]
    > bałaganie, w którym co parę miesięcy ktoś miesza?
    > Musisz mieć wysokie stanowisko w ZUS, skoro tak dobrze jesteś

    System owszem wymaga remontu, ale na to nie mam wpływu, a zamieszania
    wynikają właśnie z samego systemu, a co do mojego staowiska, no coż....niech
    to pozostanie tajemnicą.

    ---

  • 8. Data: 2004-03-13 22:27:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > System owszem wymaga remontu, ale na to nie mam wpływu, a zamieszania
    > wynikają właśnie z samego systemu,

    Ciekawe czy w ZUS to wygląda tak jak
    u mnie. Po kilku wersjach płatnika i dwóch
    reinstalacjach zostały mi tylko pliki potwierdzeń.
    Reszta odparowała. Po każdym padzie nie nawiązano
    kontaktu ze starą bazą. A to raptem jeden płatnik.
    W SYSTEMIE też tak jest? :-)

  • 9. Data: 2004-03-13 22:48:37
    Od: "Łukasz K" <k...@o...pl>

> [...]
    > Reszta odparowała. Po każdym padzie nie nawiązano
    > kontaktu ze starą bazą. A to raptem jeden płatnik.

    W systemie korzystamy z wielu programów, mających na celu wspomaganie
    ubezpieczeń, świadczeń, rozliczeń i innych dziedzin. Nie jest to jeden
    system, a duża liczba systemów w pewnien sposób zapobiega wielkim awariom,
    trudniej jest o to żeby padło kilka systemów naraz.

    ---

  • 10. Data: 2004-03-14 13:27:14
    Od: "dzibi" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > system, a duża liczba systemów w pewnien sposób zapobiega wielkim awariom,
    > trudniej jest o to żeby padło kilka systemów naraz.

    Zawsze myślałem, że to jest jeden system... i chyba nazywa się KSI

    non desperado