  • 1. Data: 2002-06-01 13:17:44
    Temat: ZUS: raport RNA a RCA
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Witam,

    Czy możecie pomóc:
    Kiedy który z raportów powinieniem wypełniać RNA/RCA? Jestem wspólnikiem SC.
    Płacę dobrowolne ub. chorobowe, a w maju wybieram się na dłuższe zwolnienie
    lekarskie (nie wiecie, jak i kiedy trzeba je doręczyć do ZUS?...).

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-06-01 18:09:12
    Temat: Re: raport RNA a RCA
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    A czy zatrudniacie pracowników?
    RCA jest prawie takim samym drukiem jak RNA ale wypełniają go płatnicy,
    którzy są
    uprawnieni do wypłaty świadczeń z ubezpieczenia chorobowego. Czyli płacą
    chorbowe przez pierwsze 35 dni z własnych środków, a potem pracownikowi
    dalej płacą potrącając sobie ze składki. Zakłady pracy zatrudniające ponad
    20 osób.

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adahgu$op9$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    zwolnienie
    > lekarskie (nie wiecie, jak i kiedy trzeba je doręczyć do ZUS?...).

    Chyba w terminie 7 dni.

    > Pozdrawiam
    > Kuba

    pozdrawiam tez
    WS

  • 3. Data: 2002-06-04 10:11:02
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:adb2nr$mnc$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > A czy zatrudniacie pracowników?

    Nie. Czasami na umowe o dzieło studentów, więc to nieistotne.
    Są tylko wspólnicy. Jeden nie płaci ZUS, bo ma zatrudnienie poza SC na ponad
    760 zł, a drugi płaci też dobrowolne ub. chorobowe, przy czym trwa to już
    ponad pół roku.

    Pozdrawiam
    Kuba