  • 1. Data: 2002-06-01 13:54:56
    Temat: sprzedaz bizuterii w Internecie
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Witam,

    Mam jeszcze jedno pytanie: gdybym chciał się zająć sprzedażą biżyterii w
    Internecie, czy muszę posiadać jakieś specjalne zezwolenia lub płacić extra
    podatki?

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-06-01 18:13:26
    Temat: Re: sprzedaz bizuterii w Internecie
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik XYZ <x...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adajmn$1qj$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    >
    > Mam jeszcze jedno pytanie: gdybym chciał się zająć sprzedażą biżyterii w
    > Internecie, czy muszę posiadać jakieś specjalne zezwolenia lub płacić

    Masz na mysli inne formalności oprócz Działalności Gosp. rozliczeń z US i
    ZUS..itp?
    Ja nie sądzę. Dla US sprzedaż przez internet to taka sama sprzedaż jak w
    sklepie.
    Kasa fiskalna musi być chyba w zależności od rozliczeń. Jak płacą za
    zaliczeniem pocztowym to nie. A jak na rachunek to tak. Ale tego nie
    pamiętam na 100%.
    Musisz mieć wpis w zakresie działalności "sprzedaż biżuterii" czy coś w tym
    stylu.
    Nie jest to żaden towar wymagający specjalnych koncesji jak wódka.

    WS