  • Data: 2004-04-19 11:14:29
    Temat: ZUS - ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "nijou" <n...@S...go2.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowną grupę!

    W 2003 roku prowadziłem do połowy marca DG - została zawieszona i
    wyrejestrowana z ZUS. Potem zacząłem płacić dobrowolne ubezpieczenie
    zdrowotne za siebie. Nadszedł czas złożenia PITa i tu mam zagwozdkę:

    - Pamiętam że wprowadzono jakieś zmiany i od podatku można było odliczyć
    7,75% a nie 8% składki. Czy moja składka za marzec się jeszcze pisze do
    starych zasad czy już do nowych?

    - Jak odliczyć w PIT dobrowolne składki na ub. zdrowotne?

    dzięki za pomoc > nijou