  • 1. Data: 2008-01-08 08:11:50
    Temat: ZUS - usłyszane od kogoś innego ( pilne)
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Witam

    Nie ja to usłyszałam więc mogę się mylić.

    Dziś w TV mówili że do 10 stycznia trzeba złożyć
    do ZUSu jakieś dokumenty aby dostać do 1 tys. zł
    na każde dziecko.

    Czy ktoś o czymś takim słyszał/ czytał??
    Jeśli tak to jakie dokumenty trzeba złożyć??

  • 2. Data: 2008-01-08 08:13:59
    Temat: Re: ZUS - usłyszane od kogoś innego ( pilne)
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na każde dziecko.
    >
    > Czy ktoś o czymś takim słyszał/ czytał??
    > Jeśli tak to jakie dokumenty trzeba złożyć??

    Czytaj wątek nizej.

    Marcin

  • 3. Data: 2008-01-08 08:20:13
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Marcin P. pisze:
    > Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj wątek nizej.
    >
    > Marcin
    > --

    Nie chodziło mi o US bo to wiem.

    W tytule jest ZUS że coś tam się składa.

  • 4. Data: 2008-01-08 08:23:10
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > W tytule jest ZUS że coś tam się składa.

    Trzeba włacic 100 zł na moje konto. :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-01-08 10:04:56
    Od: "Qulki" <n...@g...com>

> [...]
    > na każde dziecko.
    >
    > Czy ktoś o czymś takim słyszał/ czytał??
    > Jeśli tak to jakie dokumenty trzeba złożyć??

    W wątku niżej jest to wyjaśnione, jak i w wątku sprzed chyba 2 dni.
    ZUS należy tu rozumieć jako PŁATNIKA dla tych osób, które otrzymuja rentę
    lub emeryturę, a więc których podatek rozlicza ZUS.