  • Data: 2007-09-17 12:17:21
    Temat: ZUS zdrowotna a podatek
    Od: "Wolfram" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Serwus
    Jak powinno się teraz obliczać zaliczkę na należny podatek z tytułu PIT-5
    (jednoosobowa działalność gospodarcza)? Jaką konkretnie wysokość stawki
    ubezpieczenia zdrowotnego ZUS mam odliczyć (żonie) od kwty należnego
    podatku - 7,5% czy 7,75%. Miałem przerwę w prowadzeniu "księgowości" i wolę
    od razu naliczyć podatek właściwie, unikając korekt i kontroli.
    Liczę na pomoc. I pobłażanie, bo to prosta sprawa.
    Artur