  • 11. Data: 2004-09-05 22:58:16
    Temat: Re: Za wcześnie rozliczylem podatek dochodowy.....
    Od: "Kurdebalans" <m...@g...pl>

    > ale podobno rolnicy jak sie pomyla, czy cos to nic im nie gorzi mimo ze sa
    > odpowiednie paragrafy na nich... wszystko zalezy od urzednika niestety lub
    > stety...

    Poprzyj to twierdzenie dowodami. A jeśli ich nie ma to wejdź pod stół
    i odszcz.... te brednie.
    Rolnicy są co najwyżej ze swej działalności płatnikami ryczałtowego
    podatku VAT.
    Rolnicy płacą podatek ROLNY !!!
    O innych podatkach/opłatach nie wspomnę. Wszak mówimy
    o pewnej grupie zawodowej która ma jakoby fory w US.
    [kurdebalans]

  • 12. Data: 2004-09-05 23:03:33
    Od: "Kurdebalans" <m...@g...pl>

    > Pierwszy raz pisze na te grupe. Nie znam sie na podatkach, ale
    > przejrzalem archiwum i nie znalazlem tam odpowiedzi na moje pytanie wiec
    > osmielam sie je zadac.
    > Otoz dostalem wynagrodzenie z tytulu umowy zlecenie w lutym 2004. Cos
    mi
    > sie pomylilo i w marcu 2004 zlozylem zeznanie podatkowe w ktorym
    > uwzglednilem to wynagrodzenie. Otrzymalem zwrot podatku. Dopiero nie dawno
    > cos mnie tknelo ze to wynagrodzenie bylo przecie w innym roku podatkowym.
    > Co teraz robic? Czy groza mi jakies kary i jesli tak to jakie? Cy mozna
> [...]

    Złóż korektę z wyjaśnieniem o zaistniałej pomyłce kierowanym do naczelnika
    US.
    Zrób to wszystko w kopii którą po potwierdzeniu w US zachowasz dla siebie.
    skontaktuj się z księgowością podatkową tego US i ustal ile i na kiedy
    i na jakie konto masz wpłacić pieniądze.
    [kurdebalans]

  • 13. Data: 2004-09-05 23:19:51
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Kurdebalans" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poprzyj to twierdzenie dowodami. A jeśli ich nie ma to wejdź pod stół
    > i odszcz.... te brednie.

    nie mam zamairu dyskutowac z toba na takim poziomoe i nie zamierzam niczego
    udowadniac,
    napisalem podobno, naucz sie najpierw czytac tekst ze zrozumieniem wiec tym
    bardziej nie ma czego udowadniac
    nie wskazywalem ponadto konkretnego przewinienia, tylko ogolne - blad,
    pomylka

    --
    TEMPVS

  • 14. Data: 2004-09-06 08:05:31
    Temat: Re: Re: Za wcześnie rozliczylem podatek dochodow y.....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004, Budzik wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
    >+
    >+ > Złozyć w US i czekać na zwrot podatku.
    >+
    >+ jak to??? Przeciez on juz dostał zwrot. Musi teraz ten zwrot zwrócic :)))

    Moment, moment - pisząc to jeszcze nie wiedziałem że zaskoczył mnie
    innym rozwiązaniem niż myślałem ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)