  • 1. Data: 2007-06-28 14:58:31
    Temat: Kasy fiskalne - jest rozporzadzenie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Pojawiło sie wreszczie rozporzadznie dotyczace kas fiskalnych po 01.07.2007.

    Tresc ->
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    akty_prawne/2007/pp_rozp_kasy_rejestrujncce_-z_dnia_
    25_czerwca_2007r.pdf

    Darek

  • 2. Data: 2007-06-28 15:29:57
    Temat: Re: Kasy fiskalne - jest rozporzadzenie
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dariusz Domagała powiada w dniu 2007-06-28 16:58:
> [...]
    >
    > Tresc ->
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    akty_prawne/2007/pp_rozp_kasy_rejestrujncce_-z_dnia_

    Czy dobrze zrozumiałem? Lekarze są zwolnieniz k.r. do końca roku, a
    potem nie wiadomo?

    T.

  • 3. Data: 2007-06-28 16:04:45
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:
    > Czy dobrze zrozumiałem? Lekarze są zwolnieniz k.r. do końca roku, a
    > potem nie wiadomo?

    W tych rozporządzeniach zawsze jest "a potem nie wiadomo". Np.
    rozporządzenie na dany rok mówi, że jakaś tam grupa jest zwolniona do
    końca roku. A potem nie wiadomo :)

    P.

  • 4. Data: 2007-06-28 17:56:53
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > Czy dobrze zrozumiałem? Lekarze są zwolnieniz k.r. do końca roku, a potem
    > nie wiadomo?

    Interpretacja jest taka: poniewaz usługi medyczne sa zwolnione z VAT
    to po co im kasa. Reszta juz wiadoma.

    D.

  • 5. Data: 2007-06-29 11:46:59
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dariusz Domagała powiada w dniu 2007-06-28 19:56:

    > Interpretacja jest taka: poniewaz usługi medyczne sa zwolnione z VAT
    > to po co im kasa. Reszta juz wiadoma.

    Zyta w TV mówiła, że choć nie da się wprowadzić lekarzok kasy fiskalnej
    (bo no-vat), to można jednak kasę rejestrującą (żeby ukrócić wiadomo co)
    - słyszałem na własne uszy

    T.

  • 6. Data: 2007-06-30 09:36:48
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    czy jesli prowadzi sie wylacznie sprzedaz dla innych firm a nie dla osob
    prywatnych nalezy takze taka kase zakupic?

  • 7. Data: 2007-06-30 09:48:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    quroek <q...@p...pl> w <news:f658gd$4g5$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > czy jesli prowadzi sie wylacznie sprzedaz dla innych firm a nie dla osob
    > prywatnych nalezy takze taka kase zakupic?

    A co jest w ustawie o PTiU w art. 111.?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]