  • 11. Data: 2003-02-12 22:07:44
    Temat: Re: Zakładanie firmy - kilka pytań
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Gratulacje! Może w mBanku? Też otwarłam tam niedawno rachunek "firmowy",

    u mnie jest to MultiBank.

    Stryket

  • 12. Data: 2003-02-13 06:22:02
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisal w

    > u mnie jest to MultiBank.

    No tak, oba są prowadzone przez BRE Bank, więc zasady podobne, choc nie
    identyczne (np. MultiBank chciał ode mnie świeże potwierdzenie wpisu do
    rej.DG, a MBankowi wystarczyło moje oswiadczenie, że jest aktualny). A
    MultiBank jest bardziej sensowny od mBanku, bo ma niewirtualne oddziały
    i szerszą ofertę.

    Powodzenia
    Marta

  • 13. Data: 2003-02-23 21:32:56
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    Michał M. from <m...@t...pl> wrote:
    > W artykule news:b23pdj$3hb$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > niestety konto musi być, niby w dzialalności gosp. można płacic z
    > wlasnego konta, ale z doświadczeń wiem , że są z tym problemy
    > można wpłacać na poczcie, ale tam też trzeba założyć konto

    Można też wpłacać podatki w kasie Urzędu Skarbowego ale tylko
    w przypadku działalności jednoosobowej na ryczałcie.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]