  • 1. Data: 2003-11-13 03:37:59
    Temat: Re: Zakup ŚT na kredyt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, Strebor wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Jak jest ze zwrotem vat przy zakupie środka trwałego na kredyt?
    >+ Czy dobże myślę, że mogę wystąpić o zwrot tylko części vatu która wynika z
    >+ kwoty spłaconego kredytu?

    Jak to wymyśliłeś ?? Kasowo VAT rozliczasz ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-13 08:45:58
    Temat: Zakup ŚT na kredyt
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam

    Jak jest ze zwrotem vat przy zakupie środka trwałego na kredyt?
    Czy dobże myślę, że mogę wystąpić o zwrot tylko części vatu która wynika z
    kwoty spłaconego kredytu?

    Pozdr.
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-13 11:00:37
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Jak to wymyśliłeś ?? Kasowo VAT rozliczasz ?

    Tak sobie wykombinowałem bo jak ostatnio występowałem o zwrot vat z tyt
    zakupu ŚT to mi kazali do deklaracji załączyć ksero faktury i dowodu
    zapłaty.

    R.

  • 4. Data: 2003-11-13 19:16:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Strebor napisał:
> [...]
    >>

    > Tak sobie wykombinowałem bo jak ostatnio występowałem o zwrot vat z tyt
    > zakupu ŚT to mi kazali do deklaracji załączyć ksero faktury i dowodu

    Nie ma wymogu zapłaty przy zwrocie z tytułu zakupu ŚT.
    Wymóg jest zawarty w art 21 ust 2a ustawy o PTU, a w ust. 2b jest jego
    wyłaczenie dla nabycia ŚT.

    Chociaż juz słyszałam że niektóre USy chca zobaczyc dowód zapłaty.
    Tyle że zobacza czy nie zobacza, na prawo do zwrotu nie ma to wpływu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl