  • 1. Data: 2006-02-22 20:43:17
    Temat: Zakup na firme przed rozpoczeciem dzialalnosci ?
    Od: "Krokodyl" <...@...cd>

    Zalozylem dzialalnosc gospodarcza (na razie odwiedzilem UG, GUS, BANK). Data
    rozpoczecia DG to 1 marca br

    Chce zakupic za granica (przez internet) towar i wliczyc go pozniej w koszta
    DG. Towar pojedzie jakies 2 tygodnie.

    Czy moge zamowic go juz dzis ? Z tego co wiem NIP EU to moj NIP z
    przedrostkiem PL.

  • 2. Data: 2006-02-22 21:44:55
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Krokodyl wklepał/a:
> [...]
    > Chce zakupic za granica (przez internet) towar i wliczyc go pozniej w
    > koszta DG. Towar pojedzie jakies 2 tygodnie.

    Wg mnie zapomnij - fakturę będziesz miał wystawioną na dzień
    zakupu, a nie odbioru, tak więc będzie to zakup PRZED rozp. DG.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 3. Data: 2006-02-22 23:56:45
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Krokodyl" <...@...cd> napisał w wiadomości
> [...]
    > w koszta DG. Towar pojedzie jakies 2 tygodnie.
    >
    > Czy moge zamowic go juz dzis ? Z tego co wiem NIP EU to moj NIP z

    W kwocie brutto w koszty mozna probowac. Odliczenie vat raczej nalrzy
    zapomniec.

    marekz