    From: Marcin <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup programu o osoby fizycznej (od autora)
    Date: Sat, 12 Aug 2006 15:31:43 +0200

    Zakupiłem bardzo użyteczny program (licencję na uzytkowanie) od autora
    jako osoby fizycznej. Nie prowadzi on dg, nie wystawił faktury. Program
    wykorzystuję w dg. Afak był on na razie sprzedany w kilkunastu kopiach,
    nigdy nie był powszechnie dystrybuowany.

    Jak to rozliczyć?
    Ja się nie znam, a moja księgowa nie za bardzo się orientuje. Zapłaciłem
    przelewem, umowy pisemnej na razie nie mam.
    Zakupiłem bezpośrednio, ale sprzedawca rozprowadza go także poprzez
    Allegro. Może dokonać transakcji poprzez tę platformę, to coś da? Ze
    sprzedawcą mam dobre stosunki, więc w grę wchodzi jeszcze 'odpowiednie
    załatwienie spraw'. :)

    za podpowiedzi będę wdzięczny
    pzdr