  • 1. Data: 2006-11-15 14:26:15
    Temat: Zakup usługi w UE a VAT
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Już się zupełnie pogubiłem... Jak to jest?

    Jestem płatnikiem VAT. Kupiłem w UE usługę (hosting). Na fakturze widnieje
    cena netto, nie jest naliczony VAT.
    Jak to ująć w księgowości? Wrzucić po przeliczeniu kwotę netto w koszty
    i zapomnieć, czy też trzeba robić jakieś dziwne kombinacje tudzież płacić
    u nas VAT od tej usługi?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2006-11-15 14:32:26
    Temat: Re: Zakup usługi w UE a VAT
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-11-2006 o 15:26:15 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak to ująć w księgowości? Wrzucić po przeliczeniu kwotę netto w koszty
    > i zapomnieć, czy też trzeba robić jakieś dziwne kombinacje tudzież płacić

    Wystawiasz fakturę wewnętrzną do tego, Art. 106 UoVAT

  • 3. Data: 2006-11-16 10:37:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Nov 2006, t wrote:

    > Wystawiasz fakturę wewnętrzną do tego, Art. 106 UoVAT

    ...i tenże VAT wykazać po obu stronach... :)

    pzdr, Gotfryd