1. Data: 2006-11-15 14:26:15
Temat:Zakup usługi w UE a VAT
Od:Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Już się zupełnie pogubiłem... Jak to jest?

Jestem płatnikiem VAT. Kupiłem w UE usługę (hosting). Na fakturze widnieje
cena netto, nie jest naliczony VAT.
Jak to ująć w księgowości? Wrzucić po przeliczeniu kwotę netto w koszty
i zapomnieć, czy też trzeba robić jakieś dziwne kombinacje tudzież płacić
u nas VAT od tej usługi?

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"
(c) Kabaret pod Wydrwigroszem 2006

2. Data: 2006-11-15 14:32:26
Temat:Re: Zakup usługi w UE a VAT
Od:t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-11-2006 o 15:26:15 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> Jak to ująć w księgowości? Wrzucić po przeliczeniu kwotę netto w koszty
> i zapomnieć, czy też trzeba robić jakieś dziwne kombinacje tudzież płacić

Wystawiasz fakturę wewnętrzną do tego, Art. 106 UoVAT

3. Data: 2006-11-16 10:37:23
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Nov 2006, t wrote:

> Wystawiasz fakturę wewnętrzną do tego, Art. 106 UoVAT

...i tenże VAT wykazać po obu stronach... :)

pzdr, Gotfryd