  • 1. Data: 2006-05-09 15:46:52
    Temat: Zakup uzywanego samochodu przez salon a PCC
    Od: m...@g...com

    Witam,
    Kupilem ostatnio przez salon uzywany samochód, który tego samego
    dnia firma odkupila od porzedniego wlasciciela (osoby fizycznej).
    Otrzymalem fakture VAT na zakupione auto oraz umowe kupna-sprzedazy
    pomiedzy salonem a poprzednim wlascicielem. Czy w zwiazku z tym
    musze zlozyc deklaracje PCC-1 i zaplacic podatek od czynnosci
    cywilno-prawnych? Z tego co wiem salon nie zaplacil tego podatku.
    Dziekuje z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2006-05-09 21:10:31
    Temat: Re: Zakup uzywanego samochodu przez salon a PCC
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    Nie - tutaj jest faktura VAT, czyli salon zapłaci normalny podatek dochodowy
    (no i jeszcze VAT) od sprzedaży - Ty się masz cieszyć nowym autkiem =)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-09 23:29:40
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > musze zlozyc deklaracje PCC-1 i zaplacic podatek od czynnosci
    > cywilno-prawnych? Z tego co wiem salon nie zaplacil tego podatku.

    Nie ma PCC przy sprzedaży między tobą a firmą.
    Co bylo wcześniej ciebie nie interesuje.