  • 1. Data: 2004-11-22 15:01:39
    Temat: Zakup w hurtowni na paragon.
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Witam.
    Mam taki problem,jako ze otworzylem niedawno firme i wszystkiego jeszcze nie
    ogarnalem to nasuwa mi sie kilka pytan.
    Czy jak kupilem w hurtowni towar na paragon(ale gdzies mi go wcielo) dla
    kolegow,nie do odsprzedazy.Dali mi kase zebym im kupil taniej czesc do
    roweru.(Sa jeszcze ludzie na tym swiecie,ktorzy na kolegach nie
    zarabiaja:)To czy musze to jakos zaksiegowac w ksiazce ewidencji nabycia
    towarow i uslug,ewidencji sprzedazy?

    Pozdrawiam
    DrMaksiu

  • 2. Data: 2004-11-22 16:22:26
    Temat: Re: Zakup w hurtowni na paragon.
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DrMaksiu" <m...@m...uk> napisał w wiadomości
> [...]
    > roweru.(Sa jeszcze ludzie na tym swiecie,ktorzy na kolegach nie
    > zarabiaja:)To czy musze to jakos zaksiegowac w ksiazce ewidencji nabycia

    Jeśli kupiłeś na paragon to kupowałeś jako "anonim", więc chyba możesz
    ten towar dać kolegom oni ci kase i po kłopocie. Co do księgowania, to
    sam paragon i tak się nie przyda. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    rok

  • 3. Data: 2004-11-22 18:07:31
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli kupiłeś na paragon to kupowałeś jako "anonim", więc chyba możesz
    > ten towar dać kolegom oni ci kase i po kłopocie. Co do księgowania, to
    > sam paragon i tak się nie przyda. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    Mnie tez sie tak wydaje,ale chcialbym miec pewnosc i jasnoc ww.temacie.
    Pzdr.
    DrMaksiu
    Piszac do mnie na prv.Zamien UK na PL