  • 1. Data: 2002-12-07 12:44:29
    Temat: Spadek - zwolnienie podatkowe lokalu
    Od: "przemek" <d...@p...onet.pl>

    Do jakiej pow. lokalu nie placi sie podatku od spadku ?

    Ewentualnie gdzie tego szukac ?

  • 2. Data: 2002-12-07 13:32:58
    Temat: Re: Spadek - zwolnienie podatkowe lokalu
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Do jakiej pow. lokalu nie placi sie podatku od spadku ?
    chyba do 50m2
    pzodr

  • 3. Data: 2002-12-07 14:17:05
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > chyba do 50m2
    > pzodr

    Myślę, że nieco lepszą odpowiedź uzyskasz w następujący sposób:
    1) Wejdź w wyszukiwarkę
    2) Napisz tam słowo "spadek"
    3) Wybierz "Ustawę o podatku od spadków i darowizn"
    4) Przeczytaj art. 16 tejże ustawy, a najlepiej całość i stosowne
    rozporządzenia wykonawcze.

    To wydaje mi się prostsze, niż zadanie Ci co najmniej kilkunastu pytań o to
    kim jesteś.

    Nie traktuj powyższego jako złośliwość/kpinę, ponieważ udzielenie odpowiedzi
    na tak postawione pytanie nie jest możliwe. Nie ma "się nie płaci". Jest
    natomiast szereg zwolnień przedmiotowych i podmiotowych. Nie wiedząc kim
    jesteś (jaki masz status - nie tylko wobec spadkodawcy, ale wobec tego
    państwa, jaki jest Twój stan posiadania, czy masz zawarte pewne umowy itp
    itd).
    A. Rządkowski

  • 4. Data: 2002-12-07 14:18:39
    Od: "przemek" <d...@p...onet.pl>

    > Do jakiej pow. lokalu nie placi sie podatku od spadku ?
    >
    > Ewentualnie gdzie tego szukac ?

    Juz wiem :) dzieki dla Łukasza ktory wyslal mi na priva odpowiedz
    wychodzi na to ze 110m2

    Dz.U. 1983 nr 45 poz. 207

    Ustawa z dnia 28 lipca 1983 r. o podatku od spadków i darowizn art.16

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU19830
    450207

  • 5. Data: 2002-12-07 15:28:34
    Od: "przemek" <d...@p...onet.pl>

    :
    > 1) Wejdź w wyszukiwarkę
    > 2) Napisz tam słowo "spadek"

    wpisz a zobaczysz co sie pojawia :

    Spadek po Panu Tadeuszu
    WIEM: Spadek rzeki
    MF prognozuje spadek inflacji w VII do 5,3 proc. rdr
    Trening - nagły spadek sił
    We wtorek na otwarciu GPW możliwy lekki spadek
    Tokio: Na giełdzie spadek (15.10.2001)

    juz jak pisalem nizej znalazlem choc moj post byl o 1 min. pozniej :)

  • 6. Data: 2002-12-09 08:53:15
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "przemek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MF prognozuje spadek inflacji w VII do 5,3 proc. rdr
    > Trening - nagły spadek sił
    > We wtorek na otwarciu GPW możliwy lekki spadek

    Ja w ramach "treningu", wpisalem "spadek ustawa darowizna" i wyplulo mi 81
    linkow do stron na zadany temat.
    Trzeba jednak troche myslec ... ;-)

    pozdrawiam
    Gason