  • 1. Data: 2008-07-16 19:00:33
    Temat: Zamiana dom<>mieszkanie z doplata - podatek
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Witam, posiadam mieszkanie, ktore zamierzam zamienic na dom i doplacic
    do tej zamiany 70tys. zł. Prosze o informacje kto ma zaplacic podatek -
    ja, czy osoba ktora otrzyma doplate i od jakiej kwoty?

    --
    Kaziu

  • 2. Data: 2008-07-17 13:10:00
    Temat: Re: Zamiana dom<>mieszkanie z doplata - podatek
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Kaziu pisze:
    > Witam, posiadam mieszkanie, ktore zamierzam zamienic na dom i doplacic
    > do tej zamiany 70tys. zł. Prosze o informacje kto ma zaplacic podatek -
    > ja, czy osoba ktora otrzyma doplate i od jakiej kwoty?

    Ale jaki podatek?

  • 3. Data: 2008-07-17 13:56:49
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Heming <n...@n...pl> wrote:

    > Ale jaki podatek?

    PCC

    --
    Kaziu

  • 4. Data: 2008-07-17 17:19:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008, Kaziu wrote:

    > PCC

    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-czynnosci-cywilnoprawnych-1_2_32.html
    +++
    Art. 4
    Obowišzek podatkowy, z zastrzeżeniem art. 5, cišży:
    2) przy umowie zamiany – na stronach czynnoœci;
    ---

    Czyli zapłacić może dowolny, a jak nie zapłacą to US może sobie
    ściągnąć od kogo zechce wg własnego widzimisię.
    Rozumiem że ustalenie iż podatku dochodowego nie będzie masz
    za sobą? :)

    pzdr, Gotfryd