  • Data: 2006-02-11 09:31:10
    Temat: Zamowienie programu przez net w Niemczech a VAT
    Od: "Mumlas" <m...@k...mola.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze DG (Vatowiec) Chce zamowic oprogramowanie (sybskrybcja) przez
    internet w Niemczech. Podaje im NIP EU i oni nie doliczaja VATu.
    Za pierwszym razem jedzie do mnie koperta z kodami rejestracyjnymi i
    faktura. Pozniej co jakis czas przez rok bede otrzymywal plyty CD-ROM.

    Pytanie: Czy samemu mam zglosic fakt zakupu w US i zaplacic VAT czy
    zatrzymaja mi przesylke w urzedzie celnym i wtedy bede musial zaplacic VAT?

    Czy urzad celny nie bedzie sie domagal oplacenia VATu za kazdym razem jak
    bede dostawal przesylke z plyta CD-ROM ?