  • 1. Data: 2006-04-19 08:33:03
    Temat: Czy to bedzie refaktura?
    Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl>

    Witam,
    bardzo prosze o rade :-)
    naczytalam sie juz o refakturach, w wiekszosci przypadkow wypowiadajacy sie
    mowili ze refaktura jest przerzuceniem poniesionych kosztow z jednego
    kontrahenta na drugiego. Mam watpliwosci czy w ponizszym przykladzie nadal
    moze byc mowa o refakturowaniu:
    firma A wykonuje usluge (np. sprzatania pomieszczen), fakturuje ja na firme
    B, ktora z kolei wystawia faktury na faktycznych nabywcow uslug. Firma B
    wystawia faktury bez naliczania marzy, wg kwot z faktur od firmy A (to samo
    netto, VAT, brutto).
    Pytanie jest krotkie: czy przepisy podatkowe pozwalaja na takie
    postepowanie?

    Dziekuje bardzo za podpowiedzi i pozdrawiam
    IW