  • 1. Data: 2006-01-22 19:39:53
    Temat: Zaokrąglanie na nowych deklaracjach
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Mam X,57 sprzedaży netto. Od tego VATu policzyłem Y,43 zł.
    Co ja teraz mam wpisać w VAT-7. Podstawa to oczywiście (X+1) zł.
    Tylko czy podatek mam policzyć od tej podstawy? Bo wtedy podatek
    wyniesie (Y+1). Gdybym wpisał ten wyliczony w rejestrze, to
    wyłoby Y (bo 43 grosze końcówki były).

    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-01-23 08:21:45
    Temat: Re: Zaokrąglanie na nowych deklaracjach
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > Tylko czy podatek mam policzyć od tej podstawy? Bo wtedy podatek
    > wyniesie (Y+1). Gdybym wpisał ten wyliczony w rejestrze, to

    Y.
    Zawsze wpisujesz wg sumy faktur czyli sumy w rejestrze