  • 1. Data: 2005-07-26 20:10:25
    Temat: Zapytanie - PCC-1/A i PCC1 - co to takiego???
    Od: Daniel <t...@w...pl>

    Czesc wzielismy z moja piekna kredyt na mieszkanie i dano nam PCC1/a i
    PP1 - Tutaj jest moje pytanie co to takiego - jak wyczytalem chodzi tu o
    zaplacenie podatku od zlozenia wniosku o wpis do hipoteki. Tutaj pojawia
    sie pytanie - o skladanie takich oswiadczen w sytuacji kiedy nasze
    urzedy skarbowe sa w roznych miastach (przyznam ze od kilku lat nie
    mieszkam w swoim miescie i nie usmiecha mi sie jechanie tam by zlozyc
    ten dokument, ktory opiewa na sume 19 zlotych). Co moge z tym fantem
    poczac??? Jak moge ta sprawe rozwiazac - szczegolnie ze zalezy mi na
    czasie i jak sami wiecie pracy jest tyle ze nie mam gdzie rak wlozyc ;-))).
    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2005-07-27 05:22:11
    Temat: Re: Zapytanie - PCC-1/A i PCC1 - co to takiego???
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Daniel napisał:

    > urzedy skarbowe sa w roznych miastach (przyznam ze od kilku lat nie
    > mieszkam w swoim miescie i nie usmiecha mi sie jechanie tam by zlozyc

    Twój urząd skarbowy jest tam gdzie mieszkasz (co najwyżej o tym nie wiesz)

    pzdr

    Tomek

    INTERIA.PL z najlepsza wyszukiwarka... >>> http://link.interia.pl/f18a7