  • 1. Data: 2003-03-04 14:20:10
    Temat: Zasilek na zagospodarowanie
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    Mam problem:
    moja zona pracuje w szkole jako nauczyciel i dostala niepelny etat z
    pierwsza umowa na czas 1 roku i nie dostala zasilku na zag.
    Po 1 roku pracy umowe przedluzono jej na kolejny rok-obecny ale znow ma
    niepelny etat i mimo skaldania podan o zasilek dowiedziala sie ze go nie
    dostanie bo umowy juz jej nie przedluza i mowia ze musi przepracowwac
    iles tam lat (nie pamietam dokladnie ile) w tym zakladzie bo jak nie to
    bedzie go musiala zwrocic. Wiec jej nie dali.
    Czy ktos moze nam wyjasnic jakie sa przepisy w zwiazku z takim
    zasilkiem?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam!
    Rajmund

  • 2. Data: 2003-03-04 15:15:20
    Temat: Re: Zasilek na zagospodarowanie
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktos moze nam wyjasnic jakie sa przepisy w zwiazku z takim
    > zasilkiem?
    Reguluje to karta nauczyciela
    poczytaj sobie:
    http://www.vulcan.edu.pl/doradca/doradca22.html