  • 1. Data: 2003-01-24 19:56:39
    Temat: Pity
    Od: "PS" <s...@o...pl>

    Witam

    Mam prośbe o wyjaśnienie. Pogubiłem sie w tym jakie pity musze zlozyc do US.
    W zeszlym roku do czerwca pracowalem sobie na etat w firmie. Potem zalozylem
    dzialalnosc gospodarczą ( firma na nazwisko) Ryczałt bez VAT-u (uslugi) .
    Jakie musze zlozyc pity zeby rozliczyc sie z podatku ( PIT 28, 28A, 36 ?).
    Co ważne mam jeszcze odliczenia z tytułu zakupienia niegdyś mieszkania.
    Gdzie te odliczenia nalezy uwzglednic.

    Z gory dziękuje.

    Paweł

    P.S. Prosze nie odsylajcie do jakis linkow. Czytam rozne rzeczy na necie i
    mniej rozumiem jak przed przeczytaniem. Prosze o wytlumaczenie prosto i
    przystepnie.