  • 1. Data: 2003-01-24 22:38:20
    Temat: Szukam serwisu: prowadzenie działalności gospodarczej
    Od: "Wiesław Dudek" <w...@p...fm>

    Czy mógłby mi ktoś polecić dobry serwis informacyjny dla chcących otworzyć
    i/lub prowadzących działalność gospodarczą? Chodzi mi o podstawowe
    informacje prawne na ten temat, formalności trzeba wypełniać.

  • 2. Data: 2003-01-25 10:14:11
    Od: "Slawek" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Wiesław Dudek" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy mógłby mi ktoś polecić dobry serwis informacyjny dla chcących otworzyć
    > i/lub prowadzących działalność gospodarczą? Chodzi mi o podstawowe
    > informacje prawne na ten temat, formalności trzeba wypełniać.

    Prawie każdy portal ma dział temu poswiecony. Np.
    http://www2.gazeta.pl/firma/
    http://prawo.hoga.pl/
    http://firma.onet.pl/

    Fires

  • 3. Data: 2003-01-25 10:23:07
    Od: "Wiesław Dudek" <w...@p...fm>

    Dziękuję

  • 4. Data: 2003-01-25 13:29:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Dziękuję

    A tu możesz prowadzic ksiegowość przez internet
    http://www.ifirma.pl/

    a w kwestii serwisu informacyjnego dla chcących otworzyć
    i/lub prowadzących działalność gospodarczą to oprócz podanych radzę też zajrzeć na
    stronę swojego miasta, urzędu miejskiego, już
    teraz bardzo często jest tam dokładne info, lacznie z drukami gdzie i co załatwic
    łacznie z adresami i opłatami

    Sark